40 paskaita: kovo 31 diena

Taigi toliau tęsiame mokslus:) Draugaujame smagiai su anglų kalba;)

Do you like ice-scream? – Ar tau patinka ledai?

DoES she like ice-cream? – ar jai patinka ledai?

Do you want to go/walk in the forest? – ar nori pasivaik62ioti mi6ke?

At 10 o’clock – 10 (dešimtą) valandą

10 to 7 – be 10 7val.

to take a shower/bath – praustis po dušu/vonioje

 

DAILY ROUTINE [ru:tin]

To wake/get up – atsikelti

To brush teeth – išsivalyti dantis

To dress up – apsirengti

To make a bed – pasikloti lovą

To go to work – eiti į darbą

To go out – eiti kur nors pasibūti

 

PRESENT SIMPLE

I, you, we they      + I eat/have breakfast                – I don’t eat/have breakfast                 ? Do I eat/have breakfast?

He, she, it               + She eats/has breakfast            – She doesn’t eat/have breakfast        ? Does she eat/have breakfast?

 

VERBS

To teach – mokyti

To learn – išmokti, sužinoti

To study – mokytis (bendrai)

To blow a candle – užpūsti žvakutę

To make a wish – sugalvoti norą

 

I want to go out with my friend this evening – aš noriu eiti į kavinę su savo drauge/draugu šį vakarą

Do you want to go out to the cafe with my friend this evening? – ar nori eiti į kavinę šį vakarą su mano drauge/draugu?

I am sorry, but I can’t.  – atleisk, aš negaliu.

—-I have some work – turiu darbo (galiu grįžti namo ir daryti tuos darbus)

—-I have to work – aš turiu dirbti (biure ar darbo vietoje)

—I have some work to do – aš turiu darbus pasidaryti (bendrai, gali būti ir namų ruošos darbai)

—I am busy – aš esu užsiėmusi

 

VOCABULARY

Netaisyklingos daiktavardžių daugiskaitos formos:

ox – oxen — jautis, jaučiai

Tooth – teeth — dantis, dantys

goose, geese — antis, antys

 

 

Paklausykite šios suuper gražios dainos:)

Leave a comment