38 Paskaita: kovo 15 diena

Šiandien pakartojome daug visokių dalykėlių. Už lango jau tikrų tikriausiai kvepia pavasariu – SPRING – todėl ir šiuose užrašuose atsispindi pavasariški vėjai:) Štai ką mes mokėmės šį kartą:

How was your weekend? – Kaip tavo savaitgalis? (was – buvo)

My weekend was hard/nice/good/ – mano savaitgalis buvo sunkus/smagus/geras

My weekend was hard because I cleaned the house – mano savaitgalis buvo sunkus, nes aš valiausi namus.

I had a good rest – aš gerai pailsėjau (aš turėjau gerą poilsį – čia tiesioginis vertimas)

I rested well – aš gerai paislėjau

I have recently had  coffee – aš visai neseniai gėriau (turėjau tiesioginis vertimas, norint pasakyti, kad gėriau) kavos

I want to eat from this soup bowl – aš noriu valgyti iš šitos sriubos lėkštės

I want to drink from this mug – aš noriu gerti iš šio puodelio (didesnis puodelis nei įprasta)

Can you turn on the lights/lamp? – ar gali įjungti šviesas/stalinę lempą?

Can you turn off the lights/lamp? – ar gali išjungti šviesas/stalinę lempą?

I watch TV every evening – aš žiūriu televizorių kiekvieną vakarą

To throw trash away – išmesti šiukšles

I don’t have time, I am very busy [bizi:]- aš neturiu laiko, esu labai užimta

I am allergic to – aš esu alergiška

I am allergic to bee bites – aš esu alergiška bičių įkandimams

Are you allergic to something? – ar esi kam nors alergiškas?

Yes, I am allergic to… – taip, esu alergiška…

No, I am not allergic to anything – ne, nesu alergiška niekam.



VOCABULARY

The Kitchen:

burner – viryklės degiklis

cabinet – spintelė su stalčiais

can opener – atidariklis

coffee maker – kavos aparatas

creamer – grietininė (indas grietinei sudėti)

cupboard – spintelė, bufetas

dishpan – indų plautuvė

dishwasher – indaplovė

dryer – džiovyklė (drabužiams)

electric mixer – elektrinis mikseris

faucet – čiaupas

freezer – šaldiklis

frying pan – keptuvė

linoleum – linoleumas

oven – orkaitė

pot – puodas

refrigerator (fridge) – šaldytuvas

sink – kriauklė

small appliance – maži prietaisai

stove – viryklė

sugal bowl – cukrinė

tea kettle – arbatinis

toaster – skrudintuvė

washing machine – skalbimo mašina

 

The Dining RoomValgomasis kambarys

cadlestick – žvakidė

glass – taurė

napkin – servetėlė

pepper shaker – pipirinė

pie server – pyrago įrankis (įdėti į lėkštutę)

pitcher – ąsotis

plate – lėkštė

salad bowl – salotų puodas

salt shaker – druskinė

saucer – lėkštutė po puodeliu, sriubos lėkšte; padėklas po vazonu

serving spoon – desertinis šaukštas

to set the table – paruošti stalą, serviruoti stalą

silverware – įrankiai

soup bowl – sriubos lėkštė

tablecloth – staltiesė

tablespoon – valgomasis šaukštas

teaspoon – arbatinis šaukštelis

vase – vaza

 

The Living Room – {Gyvenamasis kambarys} Svetainė

armchair – krėslas

bookcase – knygų lentyna

CD player – cd grotuvas

coffee table – kavos stalelis

drapes – užuolaidos

fireplace – židinys (ugnies vieta)

furniture – baldai (tik daugiskaita)

a piece of furniture – baldas (vienas)

lamp – stalinė lempa

lampshade – lepmos gaubtas

laser disc player – lazerinis grotuvas

to listen to music – klausyti muzikos

magazine – žurnalas

photograph – portretas, nuotrauka

plant – augalas

radio -radija

to read a book – skaityti knygą

to relax – atsipalaiduoti

rug – kilimėlis (dažniausiai vonioje)

sofa (couch [kAuč]) – sofa, fotelis

couch [kouč] – treneris, kelioninis autobusas (iš anglų kalbos ateina žodis COUNCHING [koučingas], kas yra treniravimas, mokymas, ugdymas)

speakers – 1.kolonėlės 2. kalbėtojas

stereo – stereo

television (TV) – televizorius

to throw a pillow – mėtyti pagalvę

VCR – video casette recorder – kasečių perrašinėtojas

to watch TV – žiūrėti televizorių

 

 

Peržiūrėkite video ir paklausykite, kaip yra vartojami žodžiai, kuriuos mes mokomės dabar:

 

Paklausykite, kaip skamba British Engslish:) Pabandykite suprasti žodžius, kuriuos mes jau mokėmės. O jų ten DAUG:D

 

 

Verbs:

to ice-skate – čiuožinėti pačiūžomis

to take – imti

To see – matyti

To watch – žūrėti

To throw – mesti

To throw away – išmesti

To bite – kąsti, įkąsti



Paklausykite, kokia įdomi muzika yra kuriama dabar. I like it, do you like it?

Pagalvokite, kaip pasakysite: man patinka klausyti muzikos.

 

Šitie du ,,vyrukai” yra laaabai juokingi. Kaip manote, ką jie čia sako???

Hoops&Yoyo ”You are nice”

Leave a Reply

