35 Paskaita: kovo 3 diena

Pavasaris jau atėjo, kalendoriškai tai tikrai, o mes vis mokomės laviną žodžių ir toliau mėginame dėlioti sakinius į vietas.

Štai ir jie:

išmokome, kad anglų kalboje NEIGINYS yra rašomas tik VIENĄ kartą.

There is nothing in my fridge — nieko nėra mano šalytuve (tiesiogiai: ten yra nieko mano šaldytuve)

I want to give you a present – aš noriu padovanoti tau dovaną

I want to tell a fairy-tale to my kid/child – aš noriu pasekti pasaką savo vaikui

I am in love with a fairy-tale – aš esu įsimnylėjusi (įsimylėjęs) pasaką

To be in love with – būti įsimylėjusiam kažką

Fairy-tale – pasaka

candle – žvakidė

Can you sit down, please? – ar galėtum atisėsti, prašau?

Can you stand up, please? – ar galėtum atsistoti, prašau?

Can you make me something to eat? – ar galėtum pagaminti man ką nors valgomo?

something – kažko, ko nors (šnekant apie daiktus)

I am hungry – aš alkanas/-a

Neighbors – kaimynai

I have a very friendly/rude neighbor – aš turiu labai draugišką/nemandagų kaimyną

friendship – draugystė (tiesiogiai: draugų laivas)

To borrow – pasiskolinti  (iš ko nors)

To lend – paskolinti (kam nors)

Can you lend me a car? – ar galėtum paskolinti savo mašiną?

Can I borrow your car? – ar galėčiau pasiskolinti tavo mašiną?

 

I can do this – aš galiu tai padaryti

I cannot (can’t) do this – aš negaliu to padaryti

 

It’s horrible/ terrible – tai siaubinga/baisu

I am lazy – aš esu tingi

Usually – paprastai

Sometimes – kartais

Never – niekada

 

I want to break free – aš noriu išsilaisvinti

freedom – laisvė

to be free – būti laisvam

Šitiems žodžiams labai tinka šita daina:

 

PRESENT SIMPLE

Naujas laikas!!!! Esamasis laikas, norint išreikšti kasdienius veiksmus. Dar tik pradėjome mokytis, tačiau jau ,,pagauname esmę”;)

Laiko sudarymas:

I, you, we, they —-> V1, they like (jiems patinka), they watch (jie žiūri)

He, she, it          —–> V1 -s, -es, She likes, she watches

 

V1 padaromas taip: to like —-> to like

She usually watches TV in the evening.

I always go for a walk with my dog in the evening.

 

Verbs:

to ask – paklausti

to talk- šnekėti

to tell – pasakyti, papasakoti, pasakyti

 

Pažiūrėkite šiuos įrašus, jie turėtų padėti geriau ištarti žodžius:)

 

Prisiminkite, kaip reikia pasakyti laiką

Time:

 

 

 

Paklausykite dainos besimokindamos:)))

Pagalvokite, ką gali reikšti ,,You raise me up”

Leave a Reply

