22 Paskaita: gruodžio 16 diena

O štai ką mokėmės šiandien!!!!

DO

Do the housework – tvarkytis (namus)

To clean up – sutvarkyti

Do the chores – daryti namų ruošos darbus

Do homework – daryti namų darbus

Do some shopping – apsipirkinėti

GO

To go shopping – eiti apsipirkinėti

Do the gardening – sodininkauti

Go camping – stovyklauti

I want to go camping – aš noriu stovyklauti

To go fishing – žvejoti

Go cycling – važinėtis dviračiu

To go – eiti (bendratis)

Žodelis ‚,to‘‘ reiškia bendratį. Prie bet kokio veiksmodžio jį pridėjus, jis tampa bendratimi.

Go – eina/einu…

To go – eiti

To go hiking – eiti į žygį

MAKE

To make – gaminti/daryti

To make brakfast – pagaminti pusryčius

I want to make breakfast for you – aš noriu tau pagaminti pusryčius

I don‘t (do not) want to….

To make lunch/dinner – gaminti pietus/vakarienę

To make an appointment – sutarti datą susitikimui

I have to make an appointment with a/the doctor – aš turiu susitiktisu daktaru

To make an excuse – atsiprašyti (gan oficialus)

To make friends – susidraugauti

I want to make friends with Aurelija – aš noriu susidraugauti su Aurelija

 

Morning routine

To brush teeth – valytis dantis

Tooth – dantis

To comb [kom](my) hair – šukuotis plaukus

To drink coffee – gerti kavą

To get dressed – apsirengti

To get out of bed – išlipti iš lovos

To leave for work – išeiti į darbą

To make the bed – pakloti lovą

To read the newspaper – skaityti laikraštį

I like to read the newspaper in the morning – man patinka skaityti laikraštį ryte.

To say goodbye – atsisveikinti

I hate to say goodbye – aš nekenčiu atsisveikinimų

I don‘t like to say goodbye – aš nemėgstu…

To shave – skustis

To take a shower – nusimaudyti duše

To take a bath – maudytis vonioje

To watch the news – žiūrėti naujienas/žinias.

 

 

homework: parašyti vyro everyday life ir padaryti morning routine (vyro)!!!!

 

nepamirškite, kad pirmadienį 14.30 susitinkame paskutiniam šių metų kartui. Galite atsinešti kažko skanaus, jei norite. Bus šventinė popietė:)))

 

See you on Monday:)

 

Leave a comment