7 Paskaita: spalio 26 diena

Tai ką, o mūsų šaunioji grupė toliau gilinasi į šalis, jų sostines, ir tautybes. Tai tikrai nėra lengva, o tuo labiau, kai dar ir keistai parašytas tarimas yra šalia:) Bet mes stumiamės į priekį ir jau žinome daugelio šalių tautybes. Ar atsimenate, kad TAUTYBĖ yra sudaroma tik iš šalies pavadinimo, bet ne miesto. Pavyzdžiui: jei esate lietuvė/lietuvis, tai reikia sakyti I am Lithuanian (tautybė rašosi iš DIDŽIOSIOS raidės), o jei norite dar patikslinti, kad esate klaipėdietis, tai sakote: I am from Klaipėda. Bet NE I’m  Klaipėdian;DDD Čia būtų jūsų asmeniška ir graži kūryba:)

Austrian – austras,

Belgian – belgas,

Byelorussian – baltarusas,

Bulgarian – bulgaras,

Czech – čekas,

Dane – danas,

Estonian – estas,

Finn – suomis,

French – prancūzas.

O kitą paskaitą mes toliau pratęsime tautybių maratoną:)

Taip pat užsirašėme porą frazių apie save. Kiek ten įdomybių mes radome!!!!

  • Aš turiu sūnų, jo vardas … — I have a son, his name is ….
  • man reikia pailsėti (Aš pasiilgau poilsio) — I need to rest!
  • Man patinka vaikštinėti po mišką — I like to walk in the forest
  • Man patinka žiemos kvapas — I like the smell of winter
  • Man patinka, kai po kojomis čeža lapai — I like the rustle of leaves under my feet
  • Aš norėčiau nuvažiuoti į Prancūziją — I would like to go to Paris
  • Aš mėgstu šokti — I like to dance
  • Aš mėgstu skaityti ir keliauti — I like to read and to travel
  • Man labai patinka važinėti dviračiu — I like to ride a bike/bicycle very much!

 

HOMEWORK: padaryti užduotis iš atšviestų lapų. Taip pat peržiūrėti ir pasikartoti valstybes.

 

See you on Tuesday!

 

Leave a Reply

