1 Paskaita: rugsėjo 28diena

Hello Dear Students!!!

Antradienį buvo pirmasis susitikimas — kiek daug norinčių išmokti anglų kalbą (wooooow!!!!!)!!! Man buvo nepaprastai gera dėl dviejų priežasčių: buvo nepaprastai gera matyti NAUJUS ir SENUS veidus ir gera vėl buvo dalintis žiniomis, kurios kaupiasi mano galvoje:)

Prisiminkite visą procesą, kaip jūs mokytis turėtumėte: Jūs, mano studentai, esate sausos, naujutėlaitės kempinės (neturi žinių apie anglų kalbą), o aš esu Vanduo (jūsų žinios). Tik nuo jūsų priklauso, ar įmerksite save vandenin ir kiek labai:) nepamirškite, kad aš visada suteiksiu jums pagalbą, tik klauskite ir jums tikrai bus atsakyta:)))

Taigi, paskaitos pradžioje prisiminėme visa, ką mokėmės prieš tai. Kaip reikia pasisveikinti:

Neoficialiai: Hello, hi, hey;

Oficialiau: Good morning/afternoon/evening;

how are you? – kaip tau sekasi?

Fine/OK – gerai

great – puikiai

not bad – neblogai

It is nice to meet you (it’s nice to meet you arba nice to meet you) – malonu susipažinti;

Išdalinau lapus apie visas abėcėlės raides, kurios yra visai kitokios nei lietuviškos. Išsiaiškinome, kad būtent dėl kitaip tariamų raidžių žodžiai anglų kalboje yra tariami ne taip, kaip jie rašosi.

Homework (namų darbai):

  • išsikelti sau tikslą/uždavinį dėl anglų kalbos, kuris turi būti įgyvendintas iki Naujųjų metų (gruodžio mėnesio pabaigos);
  • perskaityti duotą medžiagą apie angliškas raides;)

Good luck!!!

Leave a Reply

